| კრიტერიუმები | 1-4 | 5-6 | 7-8 | 9-10 |
| მეტყველება | ვერ გადმოსცემს დასრულებულად წინადადებას, სიტყვებს აკლებს ბგერებს. | საუბრის დროს უჭირს აქცენტის გაკეთება სასვენი ნიშნის შესატყვი- სად. | საუბრობს კარ- გად, მაგრამ აკლია მკვეთრად ბგერების გამოკვეთა. | საუბრობს გარკვევით, მკაფიოდ. |
| დისკუსიაში მონაწილეობა | არ ცდილობს ჩაერთოს მსჯელობაში | დისკუსიაში ერთვება პერიოდულად | აყალიბებს მოსაზრებებს, ასაბუთებს აზრს | მსჯელობს არგუმენტირებუ- ლად. აქვს საინტერესო და დამაჯერებელი საუბარი |
| ისტორიული წერილობითი წყაროს ანალიზი | უჭირს წყაროზე მსჯელობა | შეუძლია წყაროს შინაარსის გადმოცემა | ადარებს სხვადა-სხვა წყაროებს, გამოაქვს ზუსტი ინფორმაცია | არჩევს წყაროებიდან პირველად და მეორად ინფორმაციას, განსაზღვრავს მთავარ საკითხს, აკეთებს ანალიზს |
| სასწავლო რესურსის გამოყენება | ვერ ახერხებს რესურსების გამოყენებას | არჩევს სასურველ რესურს-მასალას, უჭირს ამ მასალის საკითხის შესაბამისად გამოყენება | იცნობს და სარგებლობს არსებული რესურსებით | შეუძლია გაკვე-თილის შესატყვისი რე- სურსის შერჩევა და მისი მაქსიმალურად გამოყენება |
| საშინაო დავალების ორგანიზება | თავს არიდებს დავალების წარმოჩენას | ასრულებს დავალებას მოვა- ლეობის მოხდის მიზნით | ასრულებს წერით და ზეპირ დავალებებს | ამომწურავი პასუხი აქვს და- ვალებაზე, კარგად ახერხებს წერითი დავალების პრეზენტაციას |
вторник, 23 октября 2012 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий