вторник, 23 октября 2012 г.

კრიტერიუმები    1-4     5-6     7-8       9-10
მეტყველებავერ გადმოსცემს დასრულებულად წინადადებას, სიტყვებს აკლებს ბგერებს.საუბრის დროს უჭირს აქცენტის გაკეთება სასვენი ნიშნის შესატყვი-
სად.
საუბრობს კარ-
გად, მაგრამ აკლია მკვეთრად ბგერების გამოკვეთა.
საუბრობს გარკვევით, მკაფიოდ.
დისკუსიაში მონაწილეობაარ ცდილობს ჩაერთოს მსჯელობაშიდისკუსიაში ერთვება პერიოდულადაყალიბებს მოსაზრებებს, ასაბუთებს აზრსმსჯელობს არგუმენტირებუ-
ლად. აქვს საინტერესო და დამაჯერებელი საუბარი
ისტორიული წერილობითი წყაროს ანალიზიუჭირს წყაროზე მსჯელობაშეუძლია წყაროს შინაარსის გადმოცემაადარებს სხვადა-სხვა წყაროებს, გამოაქვს ზუსტი ინფორმაციაარჩევს წყაროებიდან პირველად და მეორად ინფორმაციას, განსაზღვრავს მთავარ საკითხს, აკეთებს ანალიზს
სასწავლო რესურსის გამოყენებავერ ახერხებს რესურსების გამოყენებასარჩევს სასურველ რესურს-მასალას, უჭირს ამ მასალის საკითხის შესაბამისად გამოყენებაიცნობს და სარგებლობს არსებული რესურსებითშეუძლია გაკვე-თილის შესატყვისი რე-
სურსის შერჩევა და მისი მაქსიმალურად გამოყენება
საშინაო დავალების ორგანიზებათავს არიდებს დავალების წარმოჩენასასრულებს დავალებას მოვა-
ლეობის მოხდის მიზნით
ასრულებს წერით და ზეპირ დავალებებსამომწურავი პასუხი აქვს და-
ვალებაზე, კარგად ახერხებს წერითი დავალების პრეზენტაციას

Комментариев нет:

Отправить комментарий