პროექტის თემა-საქართველოს ატლასი-უძველესიდან დღემდე.
პრობლემა-მოსწავლეებმა არ იციან ეპოქის შესატყვისი რუკის მოძებნა და
მისი გამოყენება.
სამიზნე ჯგუფი-IX კლასი
დრო-12 ოქტომბრიდან 20 ოქტომბრამდე.
პროექტის აქტუალობა,მნიშვნელობა-საქართველოს რუკების მოძიება,შე-
სასწავლი საკითხის შესაბამისად.ინტერნეტში განთავსება და გაცნობა კლა-
სისა თუ აუდიტორიისათვის.
მიზანი და შედეგი-მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ ეპოქია შესატყვისი რუ-
კის მოძიება და გამოყენება.ისტ.IX.1
ისტ.IX.1 მოსწავლეებმა უნდა შეეძლონ საქართველოში ისტორიული ეპო-
ქის შესატყვისი ეკონომიკური ურთიერთობის განვითარება.
ისტ.IX.5 შეუძლია გააანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლე-
ნა პოლოტიკური რუკის ფორმირებაზე.
წინასწარი ცოდნა-მოსწავლეებმა იციან ამა თუ იმ ეპოქაში ისტორიისა-
თვის მნიშვნელოვანი ადგილები თეორიულად.წაკითხული აქვთ მხატვრუ-
ლი ლიტერატურა-ისტორიულ თემაზე.
რესურსი-მხატვრული ლიტერატურა:სანიკიძის ,,დედა ისტორია“. ივ.ჯა-
ვახიშვილი,,ქართველი ერის ისტორია“. ვახუშტი ბაგრატიონი,,საქართვე-
ლოს გეოგრაფიული აღწერა“.ინტერნეტში სლაიდები ვახუშტის დროინ-
დელი გეოგრაფიული რუკები.
პროექტის მსვლელობა-პროექტის გაცნობის შემდეგ კლასს გავყოფ 2 ჯგუ-
ფად.
ა)I ჯგუფი:1.გოლეთიანი ნათია.
2.სილაგაძე სანდრო.
3.თვარაძე ლელა.
4.ონიანი ბექა.
ჯგუფის ხელმძღვანელი:გოლეთიანი ნათია.
II ჯგუფი:1.ხურციძე გიგა.
2.ბიბილაშვილი ანი.
3.დავითულიანი ლაშა.
4.ონიანი თორნიკე.
ჯგუფის ხელმძღვანელი:ხურციძე გიგა.
ბ)განმავითარებელი შეფასების რუბრიკის შექმნა მოსწავლეებთან ერთად.
გ)I ჯგუფის მიერ საქართველოს ისტორიული ატლასის მოძიება და მისი
გაანალიზება ეპოქების მიხედვით.
II ჯგუფი.ვახუშტი ბაგრატიონის XVIII საუკუნეებში მიერ შედგენილი
გეოგრაფიული რუკა,მათი სლაიდების და სხვა ვიდეო მასალის მოძიება.
პასუხისმგებელი:გიგა ხურციძე
დ)მოძიებული მასალის მიხედვით ჯგუფის ლიდერები ახდენენ ამ მასა-
ლის შეჯერებას,ერთ სისტემაში მოყვანას,თვალსაჩინოების სახით ერთ ფორმატში გაერთიანებას და აუდიტორიისადმი გაცნობას-პრეზენტაციას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий